Strategie
Een sterk staaltje strategie: voor je merk, je bedrijf en je online aanwezigheid.
Fundamenten
In deze stap leggen we het fundament van je bedrijf. Net zoals een stoel zonder poten, valt ook je business op zijn gat zonder een weldoordachte strategie. Dus begin bij het begin voor je een campagne lanceert.
Concreet helpt Beaujaune je om
- Je missie, visie, USP’s en ESP’s scherp te stellen
- Een concurrentie- en SWOT-analyse uit te voeren
- Je huisstijl en tone of voice vast te leggen
- Interne en externe bevragingen bij klanten en personeel te organiseren om te polsen naar hun beeld van jouw als bedrijf
- KPI’s en hun haalbaarheid te bepalen
- Een marketingplan op te stellen op basis van de vastgelegde strategie
Plannen
Zodra we de situatie van vandaag in kaart hebben gebracht, plannen we hoe de toekomst eruit mag zien.
Vergeet ook je onlinestrategie niet, die is in de digitale wereld van vandaag onmisbaar!
- Je online doelstellingen en de haalbaarheid ervan bepalen
- Bepaal welke kanalen het interessantst zijn voor jouw doelgroep
- Check waar jouw advertenties de meeste leads zullen opleveren
- Breng jouw online marketingfunnel in kaart: hoe willen we dat klanten bij jou terechtkomen en op welke manier worden ze klant, wat zijn de touch points?
Let’s strategise!
Elke strategie is maatwerk. Wil je samen aan de slag om je bedrijf op de kaart te zetten? Klik op de knop en plan je virtuele koffie of thee in!
Lien kent de knepen van haar vak en weet als geen andere de juiste social media knoppen te bedienen. Ze leeft zich met groots enthousiasme in in mijn business, zonder haar marketingblik te verliezen. Op tijd en stond duwt ze me op de rand van of net uit mijn comfortzone. Niet om me ongemakkelijk te doen voelen, maar om me een duwtje in de rug te geven. En dat werkt, omdat ze inspireert zonder het helemaal over te nemen. Want mijn eigenheid draagt ze hoog in het vaandel. En ze is altijd eerlijk. Lien is mijn aanrader.
Verhalenboetiek www.verhalenboetiek.be
Leuke en spontane dame die graag meedenkt in het groeien van je eigen bedrijf. Ze zette me goed op gang bij het opmaken van Facebook advertising waardoor ik nu zelf het bos door de bomen zie om een advertising zelf op te zetten zoals het hoort. Ook het nadenken van wie is je ideale klant heeft me op duidelijkere inzichten gezet. Bedankt om me te laten duiken in de wereld van marketing en me zo op het juiste pad te zetten voor mijn net startende zaak.
Lis en Louwww.lisenlou.be
Lien is mede de “oorzaak” waarom mijn praktijk op korte tijd heel succesvol is geworden.
We kunnen een mooie visie hebben, een prachtig doel maar als “de wereld” ons niet vindt.. zijn we er niet veel mee. Lien zorgde voor een groot deel voor mijn online zichtbaarheid met alle positieve gevolgen die daarbij horen.
Ik was complete leek in de wereld van online marketing, Lien was mijn gids.
Dank je, Lien!
Angélique Windeywww.praktijk-aw.be
Previous
Next